Karam Kayseride hain teror saldirisinda sehit dusen askerlerimize ve tum sehitlerimizin ruhu sad olsun .. ..amin..
Dunyamsensn2008 Karam Amin canim terörü Allah kahretsin.!Şehitlerimize Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun(Amin).⚘🌷⚘
Karam Tuba rabbim sabirlar versin cok zor biz burda duramadik biz gectik ondn sonra oldu bu olay hic unutamiyrm oldugu yere sehitlerimizin isimleri yazildi ve sehit komando duragi oldu kayseri hic unutmuyoo
aslihaleninannesi Tuba rahmetli fehmi kuzenimin akrabasıydı. Bizde çok üzülmüştük elif napıyor acaba şimdi ilişkileri uzun süreliydi?
Tuba Karam amin inşallah.. çok zor cidden çok zor, bende kayseriliyim ama durağı görmek nasip olmadı daha😣
Tuba aslihaleninannesi Elif ile irtibatımız koptu bende çok merak ediyorum kendisini ama annesinden babasından gördüğüm kadarıyla iyi sanırım