Kizlar 1 yaşinda oğlum var. Son 2 aydır falan geceleri çok mama içiyor. Yani 2 saatte bir falan 150 CC mama içiyor. Gündüz hiç içmiyor sadece ek gıda alıyor. Ama gece olunca aşırı içmeye başladı.
Var mı bu konuda bilgisi olan 🙄 Bu kadar içmesi neden acaba