Verdiği havayı aksatmadan kullanın, burnunu sık sık temizleyin ve evinizi bol bol havalandırın. Gerekirse soğuk buhar makinesi alın. Benim bebeğimde o aylardayken bronşiolit teşhisi konulmuştu nefes alamıyordu hırıltıdan kaç kutu antibiyotik kullandık 😔 şimdi 20 aylık çok şükür geçti.