cansu3545 Çok çok ağrım var belim sırtım bide emzirme pozisyonlarından eğik duruyorum galiba onunda etkisi var. Ne sürebilirim etkili olacak bişey önerir misiniz lütfen 🙏🏻
hazalp cansu3545 ben de sezeryana doğum yaptım emzirirken gittin mi hatırlamıyorum ama hacamat iyi geliyor iyi bilen birine gitmek gerekiyor bir de emzirdikten sonra düz bir zemine uzan kantaron yağıyla az masaj iyi geliyor birde
Zinnetnur cansu3545 5 aydır ne çekiyorum bir ben bir Allah bilir bununla ilgili bende post açmıştım epidural olmak kadar berbat bir şey yokmuş omuriliğim hala ağrıyor
sena8723 Sırt üstü yattığımda hele felaket bi bel ağrısıyla uyanıyorum yanıma dönemiyorum tutunmadan çok fena berbat bi ağrı
cansu3545 Zinnetnur işte benimde o iğne yapılan yerden bi giriyor ağrım geçmek bilmiyor ne yapsam fayda etmedi bide ince giyinince daha çok ağrım oluyor onu fark ettm . Normal doğum nasip olmadı bana işte.
Zinnetnur cansu3545 malesef bende çok sıkıntı yaşadım erken doğum tansiyon hastasıyım preklamsi tehlikem olduğu için epidural oldum çok kötüyüm aynı şikayetler bende de var ilaçlı mr çektirdim ama bir şey çıkmadı tamamen ameliyata bağlı bir ağrı malesef kalıyor
Zinnetnur cansu3545 yani bende bir şey çıkmadı büyk ihtimal siz de de çıkmaz ameliyat olan hastaların büyük çoğunluğunda bu şikayetler var 😵💫
Unicorn67 cansu3545 sıcak su torbası koyabilirsiniz ama geçici bir etki veriyor ben sık sık öyle yapıyorum
Unicorn67 cansu3545 rica ederim ise yaradiysa ne mutlu 😌 bende o şekilde idare etmeye çalışıyorum inşallah geçer bir süre sonra bende yaşıyorum zor oluyor bebekle
cansu3545 Unicorn67 evet bebek bakımı insanj iyice bel aprısı yaşıyor allsh güc versn bizlere tekrar sağolun🙏🏻
blgn345 cansu3545 3 ay önce sezeryan oldum sabahları uyanınca yataktan zor kalkıyorum çocugu kucagıma alamıyorum. Sağa sola dönemiyorum resmen randevu aldım hastaneye gidecem