Dndn ben tüm bebek çekimlerini orda yaptırdım. İzmir de en uygun yer orası güzel Bi yer. Ama gökhan beyin suratı hep çok asık müşterilerle muhatap olmuyor. Bissürü resim çekip aralarından kaç adet alıcaksan onu seçiyorlar ve fotograf hazır olduktan sonra dijitallerini kaç adet seçtiyseniz wptan atıyor. Çekim sırasında kendi telefonunuzdan video resim çektirmiyorlar ya anne ya baba girebiliyor 3. Şahısları almıyorlar başka yerde çekseler oraya gidicem ama mecbur oraya gidiyorum