Normalde Almanyad oturuyoruz ama her İzmir’e gelist çocuklar hastalanıyor dün gene acillik olduk şehir Hastanesi’ne gittik ama yoğunluk organisazyon çok kötüydü perişan olduk. Bana bir hastane önerisi yapar mısınız nerde çocuk acılı var ve doktor olarak kimi önerirsiniz. Ozellerde olur