ikiprensannesi_ Betul-polat06 3 aylık iğne emzirirken vurulabiliyormuş bende emziriyorum bebeğim 2 aylık onu almayı düşünüyorum
Betul-polat06 ikiprensannesi_ sağlık ocağına sordum aylık önerdi oda adetin ikinci günü 3 aylıklar lekelenme yapar dedi mesiygna diye aylık iğne
Qunqnir Betul-polat06 yok yahu anestezi filan olmuyor zaten toplam 2-3 dakikalık çok kısa bi işlem. Acısı da anlık oluyor doğum yapan insanlar için (normal ya da sezaryen fark etmez ) büyük bi acı değil. Ben öneririm çok rahat
ummmmran Ya utanarak soruyorum ama biz geçen ay 3 defa birliktelik yaşadık ikisi korumalı Bi geri çekilme ne olu ne olmaz diye ertesi gün habi attım ama biraz geç saate 10 regl gecikti normali mi çok korkuyorum bebeğim 4 aylik
Aslininannesi ummmmran doğumdan sonra reglin düzene girmesi biraz sürüyor. Hamile olduğunuzu sanmıyorum ama içiniz rahat etsin isterseniz test yapın