Benim bebeğim de 7.aylik filandi ağzı yara olmustu onda kendiliğinden bıraktı emziği bir hafta filan alışana kadar beni emzik olarak kullanmaya çalıştı fakat ben daldığı an hemen emzirmeyi bırakıp yatağına koydum baslarfa biraz ağladı ama alıştı şuan emzik kullanmıyor biberon zaten baştan beri tutmadı suyu da alıştırma bardagiyla veriyorum bazen içiyor bazense içmek istemediği için tatlı kaşığıyla veriyorum