Ogulluana bunu ben yaptım iki oğlumun da ilk emziğini çok güzel duruyor
Mnkksercem ben ilk emziğinin silikonunu kesip mıknatıs yapıştırıp dolaba astım 🥰
Mnkksercem benim de yok canım terziler ne güne duruyor 🥰
Aynenkanka anladım canım olabilir yapılabilir