Ya kızlar bebeğim de daha önce sanırım bi idrar yolu enfeksiyonu olmuştu o ara ateşi çıktı ama boğaz enfeksiyonu da vardı antibiyotik kullandı o zamana kadar idrarı çok kokuyordu sonra kokmadı geçenlerde tekrar kokmaya başladı hem çok iştahsızdı doktora götürdük dişi çıkacak o belli ama o da aldı idrarında kokuyu doktor tahlil istedi ve idearı çok koyu ya az besleniyor ya da enfeksiyon dedi kız bebekte tahlil vermek çok zor ya aşırı o şeyi kaç dere taktım yok hep dışına daha veremedik 2 gündür.ben dut kürü duymuştum daha önce enfeksiyon için kendimde de kullandım acaba bebeğime yapsam mı yine bir kere yaptım daha önce içmedi ama 10 aylık tekrar yapıp versem enfeksiyon varsa belki faydası olur kullanan var mı