Merhaba arkadaşlar. 48 günlük bebeğim var. Sleepy ile başladım yanlardan sızdırma yapıyor gece sabaha karşı. Uzun süre de değil 3 4 saatlik bir süreçte ıslak uyanıyor çocuk. Prima aldım oda aynı şekilde oldu. Bol falanda bağlamıyorum. Sizlerde de oldumu çözüm bulamadım.