Merhabalar 🌸 kızım şuan 27 aylık. 23 aylıkken kendi isteğiyle bezi bıraktı. 3 ay sıkıntısız tuvalete gitti. Gece bi kaç kere kaçırmıştır. Ama Aralık ayından sonra gündüzleri kaçırmaya başladı. Doktora götürdüm idrar testi istedi ama kızım hiç bi şekilde izin vermedi. Geceleri bi problemimiz yok ama gündüz artık çok yormaya başladı. Böyle bi durum yaşayan var mı? Ne gibi çözüm önerirsiniz ? Şimdiden teşekkürler 🌸🌸🌸