Mlkkrm bende 15 aylıkken gece beslnmesini kestim ,saat başı uyanıp emmek istiyodu ,hm kndi ,hem ben pert oluyodum .gece ytmadan önce karnını doyurup yatiriyodum ,gece uynsada emzirmedim ,yanıma ytrdim iki pispisla tekrar uyuyodu ,2 gün zorlndim sonrası deliksiz uyku ,şuan 18 aylik