AnnaKarenina_ Kızlar ikinci çocuğum ilk oğlumu 2 saatte bir emziriyordum kızımı da o şekilde uyandırıp emzirip yatırıyorum. Ama bu sefer halamlar annemler vs sürekli uyandırmana gerek yok acıkırsa kalkar dediler sarılığı yok ama kızım bazen 4 saate kadar uyuyo uyanmadan ( bi kere uyuyakaldım) şimdi kafam karıştı ne zaman bırakayım 2 saatte bir uyandırmayı?
me_o531 AnnaKarenina_ yenidoğan döneminde en fazla 3 saatte bir emzirmek gerekiyor canım bende yeni doğum yaptım çocuk gelişimciyim aynı zamanda en geç 3 saatte emzir
AnnaKarenina_ morsevenanne9 bende şuan öyle yapıyorum ama tereddüt ettim acaba mı diye teşekkür ederim 🙏🏻
AnnaKarenina_ morsevenanne9 dinlemiyorum normalde zatende 😂 onlar bizleri öyle yapmışlar hiçte sorun olmadı sarılık fln dediler dedim elinizde şansa yaşamışız 😂
sirinduru Bendede bazen 4 saat sonra açıkıp emmek istiyordu, uykusunu bölmeye çalıştım emzirmek için ama tutmadı, emmek isteğinde uyanıyordu bende ona bıraktım kendimi, şuan iki aylık, uyku düzeni iyi
refresher AnnaKarenina_ gece uykusu 30-40 gün arası 4 saat, 40-50 gün arası 5 saat, 50-60 gün arası 6 saate kadar uzatabilir deniliyor