oglumherseyimm Kizlar yarın misafirim var gündüz kurabiye yaptım o telaşla bakamadım ama içi çiğ kalmış ne yapabilirim bir fikriniz var mı ?
Orenda_ oglumherseyimm Tekrar fırına atın ama kuruyor biraz atmayın çöpe tereyağ da artık pahalı😄kendiniz yiyin misafirlere yeniden yapın
hazalp oglumherseyimm kurabiyenin neli olduğunu bilmiyorum ama kakaoluysa ıslak kurabiye ya da şekerpareye çevirebilirsin kurabiyenin şekeri çoksa ağda daki şekeri bir tık az koyabilirsin hindistan cevizi üstüne kurtarılır bence
oglumherseyimm SevimliHayaletCasper denemekten bişey olmaz bence zaten bu şekilde de olmadı tekrar bi pisireyim
Ahum oglumherseyimm bence o tekrar fırın görurse kurur,taş gibi olur,yinede siz bilirsiniz deneyin,söylərsiniz bakalım nasil oluyo