Kızlar 16 gün oldu doğum yapalı ,dikişlerim 7 tane falan iç kısmımda 3 dikisim hala var ama diğer dikişlerim yavaş yavaş düştü,, bugün tekrar bir tendürdüyot yapayım dedim bir baktım dikişlerimin olduğu kısım 3,4 tane kırmızı sivilce gibi var ,böyle aşırı kaşınıyor,ben pişik olduğumu düşünüyorum,acaba enfeksiyon falan mı kapmia TECRÜBELİ ANNELER YAZSİN LÜTFENNN DOKTORLUK BİSEY VAR Mİ GİTMELİMİYİM ,ONCE BURAYA SORAYİM DEDİM DOKTORUM OZELDE ONDAN LÜTFEN BİSEY YAZİN