Adawwwa dün gece ateşlendi oğlum ama ateş düşürücüler 37,5 a kdr düşürdü sonra tekrar yükseldi akşama doğru 39.9 ateşle doktora gittik serum takıldı ama hala 38.0 37.9 şeklinde sabit kaldı. Eve geldik uyuttum. Gece sık sık ateşini kontrol edeceğiz inş yükselmez ya… sizin ilk günler dirençli miydi ? Ne biçim salgınmış bu ne mikrobu bu