alp3413 tv izlemiyor. Bu aralar yeni kelimeler gelmeye başladı. Anne, nene, baba, mama, dede, bebiş, hoppa, go go (koridorda giderken bir defalık İngilizce git anlamında söylemiştim onu taklit ediyor), kaaa(Kaan arkadaşı), goool, bir de 3 gündür abiii diyor. Abisi yok, abi diyebileceği kimse yok. Yanında hiç abi de demedik ama nerden duyduysa abiiiii abiiiii abiiii diye geziyor evde 😂😂 babiyo ce cıgıl cıgıl da diyor iki gündür. Bu aralar atak haftasında. İliğimi kemiğimi kuruttu resmen. 10. Ay atağının bir üst versiyonu gibi. Ne zaman bitecek diye 4 gözle bekliyorum 🥹🥹