Arkadaşlar oğlumun doğum gününe az kaldı. Kış konsepti yapacağım ama giyecek bir şey bulamıyorum bulduklarım da pahalı geliyor bana açıkçası 😂 üzerine elbise, kazak/ceket etek takımı falan atın nolur kış konseptine uygun. ❄️❄️ beyaz renk bakıyorum ağırlıklı 🤍 oğluma da daha bir şey almadım ona önerilere de açığım 😂😂 bu arada instagram butiklerinden falan alışveriş yapamıyorum ya ben güvenemiyorum ❤️🩹