Buseniz_02 benim salonum koyu renk. Ki ben ahşap tonları istiyordum ama böyle oldu. Koltuklarımdan memnun değilim. Görünüşü güzel ama kalitesiz çıktı, durumumuzu toplayınca ilk iş o değişecek. Yatak odam beyaz ağırlıklı. Yatağım çook rahat. Mobilyamda güzel ama kullanışlı değil, tozunu almak bile zor geliyor. Mutfağımda bir masa var zaten o güzel siyah mermer desenli, beğeniyorum