_Burcu0111111 evet biz merkezdeyiz. Lojman herkese çıkmıyor zor yani çok kıdemli olanlara bile anca . İyi ki de lojman da kalmıyoruz. Çünkü merkeze ve ulaşabileceğin herşeye uzak. Kiraları büyük şehirlere göre çok normal düzeyde . Bide eve göre değişiyor . Mesela yeni yapılar 10 binden başlıyor. Tabi bu merkez için geçerli. Hele ki ilçeler çok daha uygun. Mesela bizden 1 yıl sonra gelen iki arkadaşımız daha var onlara ilçe çıktı. Kiraları çok çok uygun su faturası diyebilirim 🤣 yani demem o ki tavsiye ederim burayı. Bide eşlerimiz için rahat yerler olması da önemli. Yoğunluk açısından. Merkez eşimin diğerlerine göre biraz yoğun. Çünkü tüm ilçelerde işler eşimde bitiyor 🤦♀️Ama ilçelerde çalışanlar rahat sanırım arkadaşımın anlattığı kadarı ile. Hakkınız da hayırlısı olsun.