_Burcu0111111 soğuk ama biz uşaklıyız alışık olduğumuz için sorun olmadı, işide rahat 3 gün 8-5 sonra nöbetçi oluyo 1 gün hafta sonu tatil görev yazmazlarsa tabi biz merkez’de değiliz ilçesindeyiz şimdi kiramız 2.500 tl zam yaparsa kaç olur bilmiyorum, ilçede aktivitelik bi şey yok ama iş rahat olunca merkeze gidilebilir