Organik gurmem adıyla satılan herkesçe çok bilinen marka ben de kullanıyordum tarhanasını falan bebeğim çok seviyor. Bir de organik diye para veriyoruz o kadar ama bugün çok üzüldüğüm bir şey oldu. Yeni aldığım skt’si 2025 olan bebek irmiğinden böcek çıktı. Ya görmeseydim dikkat etmeseydim çok üzgünüm. Nolur siz de dikkat edin her seferinde uyarmak istedim :(