cnslsfr Merhaba 2,5 aylık bi oğlum var ayak parmaklarının biri aşağıda biri yukarıda bi tuhaf anlamadım. Neden böyledir acaba bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama sormak istedim  
Beraninannesii cnslsfr Yeğeniminde böyle 5 yaşında hâlâ öyle duruyor parmakları hiç dert edip sormadılar doktora sebebini bilmiyorum üstte kalsin 🤗
dygctn cnslsfr merhabalar acaba parmakları düzeldi mi bebeğin benim bebeğimde 2 aylık olacak bende bu şekilde olduğunu farkettim çorabın sıkabilecegini düşünüyorum sizinki düzeldi mi acaba
tultanhanim Çorapları ayağını sıkıyor olabilir mi Genil çorap giydirip deneyin 1 hafta 10 gün felan düzelme olur muhtemelen
yonatmehtap Küçük ve dar çorap giydiriyorsanız ondan olabilir ancak kötü bir şey görmedim benimde oğlumun 3 parmağı eşit ayak parmakları ve aynı boyda