Annekizz E bebekten alışveriş yaptım scotty kargo getiriyormuş sabah mesaj geldi dağıtımda diye. Anneme gidicektim ona bile gidemedim hala gelmedi arıyorum açan yok
nazlii1_ Annekizz bende Bi kere ebebekten sipariş vermiştim kargo 9da gelmişti, hepsiburada indirim zamanı akşam 9dan sonra geliyordu. Bugün dağıtıma çıktı diye mesaj geldiyse gelir bence
cevriyeee Annekizz kargo İstanbul firması bi kere kargomu 21.30 da getirdi şok oldum o saatte gelmesine 7 den sonra gelmez diye biliyordum belki sizinkide öyle olur kargo firması farklı ama yoğunluk olabilir