Merhabalar bebeğim ilk doğduğundan itibaren emzirmeye başladım ama neredeyse beni hiç emmemis yani sütüm gelmemiş hiç anlamadik 3-4. Gününde sarılık geçirdi ve şuan sadece anne sütüyle devam ediyorum birkaç gün ememediginde pompa yaptım ama pompadan sonra sütüm kesilir diye onu da bıraktım
Şimdi yine emziriyorum ancak emzirmem yani doymasi bazen bir bir buçuk saati buluyor ve yine de bazen aranmaya başlıyor bu durumda.ben de artık uzun emzirmeden sonra hala aranirsa 30cc mama vermeye karar verdim doktorum da takviye edebilirsin demişti. Siz neler yaşadınız böyle uzun uzun emzirip sonra düzelen anneler oldu mu tecrubelerinizi bekliyorum