hepbahar123 bizim çevremizde çok fazla kişi var bu sayede araba alan. Paranızın yanma ihtimali yok. Çekilmek istediğiniz takdirde (dosya masrafınız ne kadarsa hariç ) alabiliyorsunuz. Bizim dosya masrafı 40 bin mesela. 500 milyara yazılırsanız 50 bin olur. Aylık ödenen taksitleri aynen alıyorsunuz.