Kızlar merhaba oğlum 7 ay 10 günlük iki gündür beni gözünün önünden ayırdığı an ağlamaya başlıyor obun disinda çok huysuz gunduz uykuları toplasanız 1.5 saat gece uykusuna yatırıyorum yarım saat sonra dinç bir şekilde kalkıyor ve uyumak istemiyor dün iki saate yakın uğraştım tekrar uykuya döndürmek için yine bir atak dönemi falan mı var bu aylarda bebeği 7 aylık olan anneler bir ses verir misiniz