1Meftuunee Merhaba geçen gün PTT gittim ve bir kadın çocuğu ile girdi ve doğum parası gibi birşey dedi ben daha önce duymuştum ama vermezler diye düşündüm siz aldınız mı nasıl aldınız nasıl alınıyor bende almak istiyorum 😅☺️ yardımcı olursanız çok sevinirim