cimcime1018 ygm-ur Az önce salçalı bol acılı makarna yedim 😄 Bu zamana kadar da ne istersem yedim. Süte falan gecmiyo sutumun tadına da bakıyorum şekerli 😄😄
elifminamom ygm-ur yenilebilir bunu deneyen çiftler bile varmış hatta Tülin ebenin böyle bir videosu var instada
neu ygm-ur alakası yok. Urfaliyim acı, baharat tüketiyorum. Gayet de sütüm oluyor ve tadı değişmiyor.
passions Çok abartmadan bende tüketiyorum. Bilgi için Dr Osman gönülalın videolarına bakabilirsiniz. Acı yeme sütün acır sözü birazcık eskilerden kalmış sanırım😄
beyzzsenturkk_ linaamomm ne olabilir ki bu kadar kısıtlamayın kendinizi doğumdan 2 gün sonra kuru fasulye yemis bi insanım bünyeniz kaldırır kaldırmaz o sizin bileceğiniz birşey ama acının zararı yok
linaamomm beyzzsenturkk_ bende yiyim o zaman doktorlar falan yemeyin diyorlar, gazlı içecek de tüketmiyorm doktorum kısıtladı.
beyzzsenturkk_ linaamomm o ilk aylar canım bebeğin bünyesi kaldırmaz diye ama 4 ay diyosun kocaman olmuş artık