defnes32 bütün gün çocuğunuzla oynamaynız mümkün değil, ama çocuğun da bütün gün kendi kendine oynaması mümkün değil.
Yeri gelecek sizle oynayacak, yeri gelecek sizin yönlendirmenizle oynayacak, yeri gelecek kendi kendine. Her gün ve saatlerce etkinlik yapmak zaten gerçekçi değil.
Peki siz oyun oynamadınız, o kendi kendine oynamadı. Dediğiniz gibi çocuğun işi oyun, bizle ya da kendi kendine, ee o zaman ne yaptı bu çocuk tüm gün?