Ben bir post açtım bebeğim 4 ay 22 günlük anne sütü alıyor bir haftadır infulanza olduk ve benim hiç iştahım yok akşam olunca çocuk doymuyor dedim hippin kaşık maması var 4 aylıktan itibaren verilen sadece akşam bir kere verdim ve ek gıdaya başlasam bişey olurmu diye sordum yemedigim laf kalmadı