Öncelikle amacım asla kıyaslama yapmak değil onu baştan söyleyeyim. Kızım ysrın 2 ay 3 günlük olacak ve sağlık ocağında aylık kontrol ve aşımız var. Kilosunu çok merak ediyorum. Kızım ufak doğdu. 2.940gr doğdu. 5 günlükken sağlık ocağında 3.150gr çıkmıştı ama direk kıyafetleri ve battaniyesi ile tartılmıştı. 1 aylıkken ise 3.900gr geldi ama hemşire de şaşırdı. Şaşırmasının sebebi ise tartıya bakınca kilosu gayet iyi güzel kilo almış ama bebeğe bakınca hiç belli olmuyor demişti. Gerçktende öyle. Yani bu kötü bi şey mi kilosunu göstermemesi. Bir de 2.ayda kaç kilo olması gerekiyor