zeyneperll yurt dışında yaşıyorum burda acil yanak için bizi çok rahat 6 , 7 saat bekletir çok acil değil diye evde de yalnızım eşim iste hastane uzak bize 🤦♀️ehliyetim var araba eşimde 🤦♀️ artık eczaneye gitmiş eşim fotoğraf göstermiş geçer demiş bi krem yazmış akşam gelsin de sürelim