Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri mama kullanıyoruz süt yetersiz geldiği için ilk başta biberon kullandık memeyle savaş hep vardı sonra kaşık biberona geçtik haftalarca alışmadı ona lansinoh söyledim şimdi onu kullanıyorum ama meme reddi 2 aydır bitmiyor emmiyor geri çekiyor kendini napcam bilmiyorum sütüm bazen tazikli geliyor hep değil sağsam daha çok çoğalacak sağmasam da sütüm daha çok azalcak napcamı bilmiyorum mama veriyorum çoğunlukla kanguruyla emzirenler olmuş onu nasıl yapıyosunuz sonuçta göğüs aşşada oluyor bebek dik falan oluyor küçük göğüslerde olmaz ki