Tubimomiki Benim ikinci bebeğim ama kızımda ek olarak mama veriyordum. Oğlumda doktor gerek yok dedi kilo alımı da iyi bugün çok ağladı ne uyudu ne durdu hippin dördüncü aydan itibaren olan kaşık mamasindan almıştım ne olur ne olmaz diye ondan verdim durdu uyudu ama şöyle bişey var infulanza olduk ve hicbisey yiyemiyorum ne halim var ne iştahım başka ne verebilirim yada napiyim ya aç kalmasın minnosum 🥺
Yarim_Kilo_Kiyma 4 aylık maması verdim diyorsunuz, yanlış okumadıysam. İdeal başlanması süresi 6. Ay artık bunu herkes biliyor olmalı. Bünye olarak, sindirim sistemi & bağırsak sistemi daha hazır değil ki. Neden erkenden yorulsun bebekler
Tubimomiki Yarim_Kilo_Kiyma mecbur kalıp verdim mamanın içeriği onların sindirim sistemine göre zaten çocuk açlıktan ağlıyor ne yapabilirim ki