Merhaba kızlar ben istanbul sefaköy Küçükçekmece de yaşıyorum annem kolon kanseri şuan da tedavi görüyor biliyorsunuz anne sütünün bi çok faydası var kansere de öyle istanbul da yaşayıp bize yardımcı olmak isteyen var mı :( bi can kurtarmak yardımcı olmak isteyen olursa ayağına kadar geliriz