Ayysimaa Arkadaslar bu memede tazzik sorunu neden olur süt çok diyemi acaba memeler terbiye olduktan sonra hiç tazzik olmuyormu
OzlemAlisa Ayysimaa valla nezman terbiye olur bilmiyorum 5 ay oldu kizim bi cekiyo fiskiriyo busfer genzine kaçıyo, iki emzirme arasi çokta olmuo ki bekleyip birikiyo desem, nedeni meçhul bende de
Yekyek12 Ayysimaa oluyor tazzik yine de yapılsa bir sey. Bebek büyüdükce kontrol etmeye basliyor oglum 5 aylik kendi ayarliyor su an
Eslem_Somuncu Benimki pomladan oldu sanirim hep şır şır diye ses gelir bir kariş ileri firliyo ama pompa cektigi icin normal dururken degil
Ayysimaa Benim ilk emmeye başladıgı zaman cok hızlı geliyor cocuk boguluyo sürekli hava yutuyor gazı oyüzdenmi çok acaba
Tesekkur Sutu birakma refleksiniz cok guclu o yuzden oluyo hep olacak buna cozumde yatarak yercekimine ters emzirebilirsiniz yada parmaklarinizi makas yapip hizi azaltabilirsiniz
Emine45 Benim bebeğimde de bu sorun var sütüm de çok galiba boğulacak gibi oluyor kızım boğazından süt akıyo resmen sesi duyuluyor gazı çok oluyor emmek istemiyor artık emzirmeden önce sağıp döküyorum ön süt sonra rahat emiyor