bynari Bebeğim 20 günlük balgam var sanırım öksürüğü var biraz ve burnu dolu nefes alırken fış fış alıyor , bu gün doktora gittik nebulizatöre serum fizyolojik ekleyip günde 4 kez yap dedi ilerlerse yatış yaparım dedi başına gelen var mı 🥺
berikomoms bynari evet etkili bir yol söylemiş vakit kaybetme yap canım ayrıca serumu burnuna sıkıp aspire et havadan sonra çok rahatlar
Muhkub60 Biz 2 buçuk aylkken yakalndık bikaç hafta önce. 10 gün felan ventolin cortair hava kullandık önce yatış vericeklerdi sonra eve cihaz aldrıp evde tedavi yazdılar kullan mutlaka ve burnunu aç devamlı