QueenMommm Bi ara kızımı sütten kestim 1 hafta vermedim sütüm geri gitmedi tekrar emzirmeye başladım bugün tekrar bıraktırmaya başladım nasıl kesilir acaba ilaç varmış sanırım bilen var mı
berikomoms QueenMommm azaltarak bırakman lazım yoksa mastit olursun zaten öyle hop diye gitmiyor ben 9 ay oldu bırakalı hala sütüm var