Merhabalar kızım 25 günlük hiç bitmeyen bir ıkınma durumu var çocuğum uykusunda dahi kıpkırmızı olana kadar ıkınıyor çok üzülüyorum öncelerde sağlık ocağının verdiği d vitamininden sandım ama yok değil onu bırakmamıza rağmen ıkınma devam ediyo çok üzülüyorum kullanmadığımız gaz ilacı kalmadı sorunumuz bir türlü çözülmedi bizim gibi yaşayan anneler var mı varsa sorunu çözdüler mi ?