Ayseuraz Arkadaşlar kardeşimin kızı 15 aylık ve içine doğru basarak yürüyor ve bu durum onu çok endişelendiriyo böyle bir durum yaşayan var mı sonrasinda geciyo mu tedavi gerektiriyor mu