Prensescik Gecem ay gitmişdik eşim için ilaç verdi bitmesine yakın görüşelim demişti bitiyor ilaçıda hergun bakıyorum sıra yok annemde sabah erkenden git onun hastasısın bakar mecbur dedi sizce bakarmı
nazlii1_ Prensescik sabah 6da sıra açılıyor sanırım gidin bakın sıra var mı diye, randevusuz yada sırasız bakicagini pek sanmam ama psikiyatri nasıl olur bilmem
Babymomyy1 Evet istisna sağlanır bence ilaç bitiyor ve randevu bulunmuyoe sıkıntı biranda ilaçsız kalırsa daha büyük sorun olur