Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu inanılmaz derece de saçım dökülüyor kel kalıcam diye korkuyorum saçımı taramak istemiyorum elimi attığımda bile tutam tutam geliyor. Denemediğim şampuan kalmadı. Aranız da bu durumu yaşayan var mı neler yaptınız bu dönem de bir de geçici olduğunu söyleyin 🥺