Gizemege önce Allah a sonra kendinize güveneceksiniz bebek bu boğazına kaçabilir bir yerlere vurabilir dikkat önemli ama evham gereksiz biraz rahatlatın ve bebeğinizin keyfini çıkarın benimki 6 aylık sivri biber vardı merak etti verdim eline yanındayım tabi bir ara ısırdı hiç panik yapmadım baktım çiğnemeye başladı bebekleri çok da hafife almadan onlarla gelişmek gerek bence Almanların ünlü sözü gibi güven güzeldir kontrol daha güzel kısaca onların mentoru yaşam koçu yol arkadaşı olmalıyız bir de tavsiyen ilkyardım öğrenin çok işinize yarar ve soğukkanlı olmanızı sağlar bu gibi durumlarda