Merhaba kızlar önceki postlarjmi okursanız daha iyi anlarsiniz sabah ateşi cikdi sonuç göstermek için de giducekdik zaten neyse doktor tekrar muayne etti etti doktor kulak da sıvı birikmesi ve kızarıklık var dedi horluyo mu dedi evet dedim kulak burun boğaza götür dört gün sonra insalalh tüp takılmaz dedi geniz eti de olabilir dedi kulak da sıvı birikmesi yaparmış çünkü çok üzüldüm ağladım falan başına gelen var mi