patulya 1 aylık bebeğim var kabız değil ama ck ikiniyor çok zorlanıyor kakasını yapmaya çalışıyor mecbur müdahale ediyorum sizce neden ya
mrsfly patulya gazdan ıkınıyor olabilir. Besin alerjisi olabilir tek başına ıkınma yeterli bilgi vermez. Mukuslu kaka felan var mı
Adaarya09 patulya bebekler kaka yapmayı bilmedikleri için bu şekilde oluyorlarmış bunu çok araştırmıştım bizimki gazlı bebek değildi ve sadece kaka yaparken böyle çok aşırı zorlanıyordu ama kabız değildi bende araştırdım bebekler kaka yapmayı bilmedikleri için ilk bir iki ay bu şekilde oluyorlarmış daha sonra düzeliyor
izd patulya biz doktorumuz önerisi ile sıcak su kovasına oturtmuştuk o zamanlarda, banyo sıcaklığında tabii, masaj da yapmıştım, çok iel yaradı bizde ve her gün yaptık resmen
Busniltos Ah ah benim bebegım de öyleydi. Bütün gün yılan gbi kıvır kıvırdı Alerji testi falan yapıldı bsey cıkmadı . Bize sam simblex+ biogaia iyi geldi. Kova içinde ılık suda beklettım yatırmadan once bide
Adaarya09 patulya düzeldi tabi ki bu sanırım her bebekte 1-2 ay oluyor sonra geçiyor müdahale olarak karnına masaj yapabilirsiniz ve bacaklarını biraz yavaşça aşağı yukarı bisiklet çevirir gibi yapabilirsiniz geçip gidiyor hiç endişelenmeyin ben ilkte çok korkmuştum ama normal