melisimm_ Kuyavuz bence götürün yani midesinde oksitlenme tarzı bir şey olsa, gerçi piiler öyle oluyormuş. Bir yaşını geçtiyse bal yedirin ama yine de doktora götürün
Neseligunler40 Kuyavuz dışkısında görürsünüz , benim bebeğimde küçük lastik toka yutmuştu ,dışkısınsa gördüm ne ara tuttu onu bile bilmiyorum çok geçmiş olsun 🌸❤️