Kızlar elimde bir maxi bir paket ( 60) adet iki adette normal paket (30)lu kulot bez var babam sürekli yanlış alıyor farkedemiyorlar. 50 TL’ye satayım bari dedim. Bedava vermek isterim tabi ama bilirsiniz bez fiyatları pahalı. Bende kullandığım bezi alırım o parayla. Slepy bu arada markası.