Kızlar selam ilk 4 ay cok güzel emzirdim cocugumu ne meme redleri yaşadık ama hepsini aştım sonrasında 5 ve 6 ay hiç kilo alamadı anne sütü yetersiz dediler bende mamaya başladım öncesindede mama veriyordum ama sadece gece yatarken evde oldugum sürece hiç doğru düzgün kahvaltı yapmadım su icmedim bu yüzden azaldıgını düsünüyorum ama işe başladım 1 aydıe düzenli yemek yiyorum kahvaltım ögle yemeğim akşam yemeğim hepsi düzenlidir sizce sütüm coğalırmı? Gögüslerim kücülmüştü zaten ama emiyordu oğlum şimdiye kdr yok diye hiç sağmayı denemedim gögüs terbiyelenir ya öyle oldu sanırım şimdilerde oğlum emmek istemiyor yokluğuma alıştı sağmayıda denemedim ama emzirmeyincede ara ara ağrıyor gögüslerim sağma makinesi alıp denemeyi düsünüyorum benim gibi sütü azalıp sonradan coğalan oldumu hiç?